خوشبخت بشی
بهناز یعنی بهترین یعنی پاک ترین
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
بر بلندای عشق
یا صاحب مدد
رهروان شهدا
ارباب فقط حسین
علمدار کربلا
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من بهناز و آدرس emamman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 15574
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
هیچکس

آرشيو وبلاگ


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:, :: 11:50 :: نويسنده : هیچکس

من زندگیم خراب شده .خیلی هم خراب

اینقد که واقعا دیگه نمیتونم کمرم رو راست کنم .

از وقتی تموم شدم همش زندگیم بد بیاری بوده .

هر روز هزار تا بلا سرم میاد .بلاهای آسمونی که میدونم خدا داره به سرم میاره

ولی من همیشه توکل کرده به خدا . از این به بعد هم توکلم به خداست .

تو خوش باشی و خوشبخت منم خوشحال میشم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: